Enterprise Support Services ProSupport
Vzdálená technická podpora
24x7
Pokrytí
Hardware Software
Hardwarová podpora na místě (onsite support)
Next Business day nebo 4 hodiny Mission Critical
Spolupráce s třetími stranami
Samoobslužné zakládání a správa případů
Přístup k aktualizacím softwaru
Proaktivní monitorování stavu úložiště, prediktivní analytika a detekce anomálií s CloudIQ a mobilní aplikací CloudIQ2*
*Platí určitá omezení. Dostupnost produktu a podrobnosti naleznete v detailech popisu služby Dell.
Enterprise Support Services
ProSupport Plus
Vzdálená technická podpora
24x7
Pokrytí
Hardware a Software
Hardwarová podpora na místě (onsite support)
Next Business day nebo 4 hodiny Mission Critical
Spolupráce s třetími stranami
Samoobslužné zakládání a správa případů
Přístup k aktualizacím softwaru
Proaktivní monitorování stavu úložiště, prediktivní analytika a detekce anomálií s CloudIQ a mobilní aplikací CloudIQ2*
Přednostní přístup ke specializovaným odborníkům podpory
Prediktivní detekce selhání hardwaru*
Softwarová podpora třetích stran
Přidělený Service Account Manager
Proaktivní, personalizovaná vyhodnocování a doporučení
Proaktivní údržba systémů
*Platí určitá omezení. Dostupnost produktu a podrobnosti naleznete v detailech popisu služby Dell.
Služba Accidental Damage Service
(Služba při náhodném poškození)
Služba Accidental Damage Service (Služba při náhodném poškození) poskytuje záruční krytí pro neúmyslné poškození v důsledku rozlití, elektrického přepětí nebo poškození počítače při různých druzích pádů.